Asuntokaupan asiakaspalvelu – Uuden välittäjän opas auttaa sinua kehittymään kiinteistönvälittäjän työssä ja hiomaan työhön olennaisena osana kuuluvia asiakaspalvelutaitoja. Kirja selvittää, miten asiakkaan näkökulma kannattaa huomioida muun muassa asiakastapaamisia hoitaessa, asunnon hintaa arvioidessa, toimeksiantosopimusta tehtäessä, asuntonäyttöjä järjestäessä sekä kaupantekotilanteessa.
Kirja sopii perehdytysmateriaaliksi kiinteistönvälittäjän työstä kiinnostuneelle sekä apuvälineeksi kiinteistönvälittäjälle oman työn kehittämiseen.
Kirjan on kirjoittanut LKV, YKV Terhi Loikkanen, jolla on vuosikymmenien kokemus menestyksekkäästä asuntokaupasta. Hän on myös suosittu kiinteistönvälitysalan kouluttaja.
Tutustu myös muihin kiinteistönvälitysaiheisiin tuotteisiimme >>