Usein kysyttyä

Mistä näen Edut ja vinkit ja miten saan ne käyttööni?

Kun olet rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään verkkokauppaan, tarkista kohdasta Oma tili, että tietosi ovat ajan tasalla. Kun olet päivittänyt tietosi, näet kohdasta Oma tili > Edut ja vinkit kaikki etusi. Jos Edut ja vinkit -kohdassa ei näy sinulle kuuluvaa Kiinteistöliiton jäsenalennusta, tarkista, että Kiinteistöliiton jäsennumerosi on oikein kirjoitettu kohdassa Käyttäjän tiedot.

Edut saat käyttöösi klikkaamalla edun vieressä olevaa painiketta.

Miten muutan sähköpostiosoitetta, johon Kiinteistömedia Oy:n uutiskirjeet lähetetään?

Muuttaaksesi sähköpostiosoitteen, johon uutiskirje lähetetään, tulee sinun tilata uutiskirje uuteen sähköpostiosoitteeseen ja peruuttaa uutiskirjeen tilaus vanhaan osoitteeseen. Voit tilata uutiskirjeen uuteen sähköpostiosoitteeseesi seuraavilta sivuilta:

Peruutat uutiskirjeen tilauksen vanhaan sähköpostiosoitteeseen helposti yhdellä klikkauksella. Jokaisen uutiskirjeen lopussa on linkki, jolla uutiskirjeen tilauksen voi lopettaa. Tässä linkissä lukee: Jos et jatkossa halua saada uutiskirjettä, klikkaa tästä ja poistut postituslistalta. Kun klikkaat linkistä, poistut automaattisesti uutiskirjeen postituslistalta.

Pitääkö minun rekisteröityä, jotta voin tilata verkkokaupan tuotteita?

Ei, jos tilaat vain painotuotteita (esim. painettuja kirjoja tai lomakkeita). Tunnuksen luominen on välttämätöntä vain verkkotuotteita ostaessa.

Miten löydän tuotteen verkkokaupasta?

Voit hakea tuotteita verkkokaupassa niiden nimillä tai aihealueen perusteella. Kirjoita tuotteen nimi tai aihealue sivun yläreunan hakukenttään ja klikkaa suurennuslasikuvaketta, niin hakutuloksiin tulevat näkyviin hakuasi vastaavat tuotteet. Klikkaamalla tuotteen nimeä pääset sen esittelysivulle. Verkkokaupassa on myös kategorioita (esim. isännöinti, taloyhtiön talous, vuokraus), joista tuotteita voi hakea niiden aihealueen perusteella.

Miten saan muokattua tai poistettua tuotteita keskeneräisestä tilauksestani?

Pääset muuttamaan tilausta klikkaamalla sivun oikeasta yläkulmasta ostoskorikuvaketta ja painamalla Näytä ostoskori. Voit muuttaa tuotteiden lukumääriä klikkailemalla plussaa tai miinusta. Tuotteen saa poistettua ostoskorista painamalla sen vasemmalla puolella olevaa ruksia.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Tilauksesi voit maksaa verkkopankkitunnuksilla sekä Visa-, Visa Electron-, American Express- ja Mastercard-luottokorteilla. Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös verkkolaskun tai paperilaskun.

Kuinka nopeasti tilaukseni on perillä?

Tilaukset käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista. Toimitusaikamme on normaalisti 5–7 arkipäivää, jos tuotetta on varastossamme. Lähetämme tuotteet Postin kautta.

Miten voin tarkistaa, muuttaa tai perua tekemäni tilauksen?

Jos haluat tarkistaa tai muuttaa tekemääsi tilausta tai perua sen kokonaan, soita asiakaspalvelunumeroomme 075 757 8591 (arkisin klo 9-15) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kiinteistomedia.fi

Onko ostamallani tuotteella palautusoikeutta?

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on vastaanottanut tuotteen (KSL 6 luvun 15 §). HUOM! Peruutusoikeus koskee vain painettuja tuotteita, ei siis digitaalisia tuotteita, ks. Kiinteistömedian palvelujen yleiset ehdot.

Jos haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 075 757 8591 tai asiakaspalvelu@kiinteistomedia.fi. Tilauksen voi peruuttaa myös peruuttamislomakkeella.

Lataa peruuttamislomake tästä

Voiko tuotteitanne ostaa muualta kuin verkkokaupasta?

Tuotteitamme myyvät myös Rakennustiedon verkkokauppa sekä Helsingin keskustan Akateeminen kirjakauppa.

Onko lomakkeitanne saatavilla sähköisinä, tulostettavina versioina?

Voit ostaa, täyttää ja tulostaa sähköisiä lomakkeitamme osoitteessa sopimuslomake.net. Lomakepalvelua ylläpitää Rakennustieto Oy.

Miten voin rekisteröityä asiakkaaksenne?

Voit luoda tunnuksen verkkokauppaamme klikkaamalla verkkosivun oikeassa yläreunassa Luo tunnus -linkkiä. Täytä tiedot avautuvalle sivulle ja klikkaa Lähetä-painiketta.

Pääset myös luomaan tunnuksen klikkaamalla tästä

Miten voin muuttaa omia tietojani?

Kirjaudu Kiinteistömedian verkkosivuille tunnuksillasi. Pääset tämän jälkeen muokkaamaan tietojasi klikkaamalla sivun oikeassa yläkulmassa Oma tili -linkkiä. Valitse avautuvalla sivulla kohta Käyttäjän tiedot, niin pääset muokkaamaan omia tietojasi, kuten puhelinnumeroa ja osoitetietoja. Kun valitset Oma tili -sivulla kohdan Asetukset, pääset muuttamaan salasanaa sekä tilisi asetuksia.

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni ja salasanani. Miten saan uudet?

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Jos olet jo luonut tunnuksen, muttet muista salasanaa, tilaa uusi salasana klikkaamalla verkkosivun oikeassa yläkulmassa kohtaa Kirjaudu ja sitten klikkaamalla linkkiä Salasana kateissa?. Syötä sähköpostiosoitteesi ja klikkaa Lähetä. Uusi salasana lähetetään sähköpostiisi välittömästi (tarkista myös roskaposti).

Mistä saan Kiinteistöliiton jäsennumeron?

Kiinteistöliiton jäsennumeron saa liittymällä Kiinteistöliiton jäseneksi. Taloyhtiöt, kiinteistöosakeyhtiöt, vuokratalot ja muut kiinteistöt liittyvät jäseneksi oman alueensa Kiinteistöliittoon. Lue lisää Kiinteistöliiton sivuilta.

Oman taloyhtiösi jäsennumero löytyy mm. Kiinteistölehden takakannesta (Jäsen-sanan jälkeiset kuusi numeroa). Hallituksen jäsen, tilintarkastaja tai toiminnantarkastaja voi pyytää jäsennumeroa taloyhtiönsä hallituksen puheenjohtajalta, isännöitsijältä tai Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksestä.

Miten saan Kiinteistöliiton jäsenalennuksen hyödynnettyä?

Löydät ohjeet täältä: Edut Kiinteistöliiton jäsenille.

Mikä on kampanjakoodi?

Kampanjakoodi on Kiinteistömedia Oy:n antama tarjouskoodi, jolla saa alennusta tietyistä tuotteista. Kun tilaat tuotteita verkkokaupasta, syötä kampanjakoodi kassalla kohtaan Kupongin koodi ja klikkaa Käytä kuponki. Näin saat käyttöösi kampanja-alennuksen.

Millaisia lisenssivaihtoehtoja sähköisiin tuotteisiinne on tarjolla?

Kiinteistömedia Oy:n sähköisiin tuotteisiin on tarjolla erilaisia lisenssejä…

  • Henkilökohtainen käyttäjälisenssi: Käyttäjälisenssin haltija on henkilö…
  • Ryhmälisenssi (eri vaihtoehtoja):

    • Vaihtoehto 1: Käyttäjälisenssin haltija on organisaatio…
    • Vaihtoehto 2: Pääkäyttäjällä on oikeus jakaa lisenssejä…

Lisenssien jako-ohje:

  1. Kirjaudu verkkokauppaan ja valitse Jaettavat lisenssit.
  2. Valitse Tuote-valikosta haluamasi tuote.
  3. Kirjoita sähköpostiosoite ja paina Tallenna muutokset.

Miten pääsen käyttämään sähköisiä tuotteita?

Jotta voisit käyttää sähköisiä verkkopalveluita ja -tuotteita, sinun on luotava käyttäjätunnus verkkokauppaamme. Sähköisten tuotteiden käyttöohjeet löytyvät täältä. Ohjeet Kiinteistöliiton jäsenetutuotteiden käyttöönottoon löytyvät puolestaan täältä.

Millä laitteilla voin käyttää verkkokirjaa tai verkkopalvelua?

Kiinteistömedia Oy:n verkkokirjoja ja verkkopalveluja voi lukea millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys (esim. tietokone, tabletti tai älypuhelin). Verkkokirjat sijaitsevat verkossa, kirjautumisen takana, ja perustuvat HTML5-tekniikkaan. Niiden lukemiseen ei tarvita erillistä ohjelmaa, mutta lukeminen vaatii aina verkkoyhteyden.

Ostamani verkkokirja tai verkkopalvelu ei aukea. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua: asiakaspalvelu@kiinteistomedia.fi tai p. 075 757 8591 (arkisin klo 9-15).

Kuinka usein Suomen Kiinteistölehti ilmestyy?

Suomen Kiinteistölehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa, joka kuukausi lukuun ottamatta heinä- ja elokuuta.

Löytyykö Kiinteistölehden vanhoja numeroita mistään?

Kiinteistölehden vanhat numerot löytyvät Kiinteistölehden lehtiarkistosta.

Ostoskori
Scroll to Top