Tutkimus osoitti Kiinteistömedian vahvuudet

Zef tuotti Kiinteistömedialle kattavan asiakastyytyväisyyskyselyn tämän vuoden kesällä. Kyselyyn vastasi 23 isännöintiyritysasiakasta.

Kysely osoitti Kiinteistömedian NPS-pistemääräksi 70. NPS:llä eli Net Promoter Scorella mitataan sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä, sen palvelua tai tuotetta läheisilleen tai kollegoille. NPS vaihtelee -100 ja 100 välillä, ja pisteissä on usein yritys- ja alakohtaisia eroja. Hyvä NPS-pistemäärä osoittaa, että yrityksen asiakkaat ovat tyytyväisiä, uskollisia ja pitkäaikaisia.

Kiinteistömedian huikea pistemäärä tässä NPS-tutkimuksessa on ylpeyden aihe. Asiakkaamme ovat sitoutuneita ja haluavat suositella meitä verkostolleen.

Tutkimuksessa otettiin selvää asiakkaiden kokemuksista koskien muun muassa Kiinteistömedian toimintavarmuutta, tuotteiden laatua, henkilöstön asiantuntijuutta, ongelmatilanteiden käsittelyä sekä Kiinteistömedian kanssa asioimista.

Asiakkaamme olivat erityisen tyytyväisiä Kiinteistömedian luotettavuuteen, asiantuntijuuteen sekä tuotteiden ja palveluiden korkeaan laatuun. Kaikilla osa-alueilla tyytyväisyysarvosana pysyi kuitenkin reilusti positiivisena, ja yksimielisimpänä vastauksena kaikille asiakkaille on jäänyt hyvä mieli Kiinteistömedian kanssa asioimisesta.

Voimme siis ylpeänä todeta, että asiantuntijuutemme ja asiakaslähtöisen toimintamme ansiosta olemme saaneet toteutettua erinomaista palvelua sekä tarjottua korkealaatuisia tuotteita asiakkaillemme. Matka ei suinkaan pääty tähän, vaan aiomme myös jatkossa taata asiakkaillemme parhaan mahdollisen kokemuksen.

Samankaltaisia uutisia

Rakentavaa sanottavaa.

Scroll to Top