Tilaus- ja maksuehdot

Kiinteistömedia Oy:n (y-tunnus 0108801-6) verkkokauppa on tarkoitettu sekä kuluttajille että yrityksille. Sen kautta voi ostaa kirjoja, lehtiä, painettuja lomakkeita sekä verkkotuotteita. Kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät alv:n.

Verkkotuotteiden ja -palveluiden tarkemmat tilaus- ja toimitusehdot löydät tästä.

Käyttäjätunnuksen luominen

Käyttäjätunnuksen luominen nopeuttaa verkkokaupassa asioimista, ja kirjautuneet asiakkaat voivat saada etuja ja tarjouksia. Sähköisten verkkopalveluiden ja -tuotteiden käyttöönotto edellyttää käyttäjätunnuksen luomista.

Tunnuksen luominen on maksutonta ja vapaaehtoista. Ostoksia voi tehdä myös vierailijana.

Tilauksen maksaminen

Maksaminen laskulla (vain yritysasiakkaille)

Lähetämme laskun erikseen, asiakkaan valinnan mukaan joko verkkolaskuna tai postitse (laskutuslisä 5,00 € sis. alv 24 %).

Yksityishenkilöt eivät voi tilata tuotteita laskulla.

Maksut Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla

Korttimaksujen välittäjänä verkkokaupassamme toimii Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Paytrail Oyj:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksujen välittäjänä verkkokaupassamme toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Toimituskulut

Postitse toimitettavien tilausten hintaan lisätään toimituskulut seuraavasti:

  • Postitus kirjeenä tai toimitus lähimpään noutopisteeseen 7,90 €
  • Express/kotiinkuljetus 14,90 €.

Sähköisestä toimituksesta ei peritä toimituskuluja.

Alennukset ja tarjoukset

Mahdolliset tarjoukset ja jäsenedut koskevat normaalihintaisia tuotteita.

Sopimuksen syntyminen

Sitova kauppasopimus Kiinteistömedia Oy:n ja asiakkaan välille syntyy, kun asiakas on saanut verkkokauppatilauksestaan sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Tilauksen toimittaminen

Tilausten käsittelyaika on 1-2 arkipäivää. Tuotteen toimitusaika riippuu asiakkaan valitsemasta toimitustavasta.

Verkkotuote on asiakkaan käytettävissä heti. Lisäksi asiakas saa vahvistuksen käyttöoikeudesta sähköpostiinsa.

Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on vastaanottanut tuotteen (KSL 6 luvun 15 §).

Jos haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 075 757 8591 tai asiakaspalvelu@kiinteistomedia.fi.

Tilauksen voi peruuttaa myös peruuttamislomakkeella. Lataa peruuttamislomake tästä >>  

Tilausta ei voi peruuttaa jättämällä tuotteen noutamatta tai laskun maksamatta.

Painetut kirjat

Palautusmaksu on 9,90 € (sis. alv) ja se vähennetään takaisinmaksettavasta summasta.

Maksamme palautuksen asiakkaan pankkitilille mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tuote on palautunut myyntikuntoisena Kiinteistömedia Oy:lle, viimeistään 14 vrk kuluessa.

Palauta tuote postitse osoitteeseen:

602762
Kiinteistömedia Oy
Malmin asematie 6
00700 Helsinki

Verkkopalvelut ja -kirjat

Verkkotuotteiden ja -palveluiden tarkemmat tilaus- ja toimitusehdot löydät tästä.

Virheellinen tuote

Kiinteistömedia Oy:llä on ensisijaisesti oikeus korvata toimittamansa virheellinen tuote vastaavalla virheettömällä tuotteella. Ellei tämä ole mahdollista, esimerkiksi tuotteen loppumisen vuoksi, asiakkaalle hyvitetään hänen tuotteesta maksamansa hinta.

Vahingonkorvaus

Kiinteistömedia Oy ei vastaa mahdollisesta välillisestä vahingosta, joka johtuu virheellisestä tuotteesta tai viivästyneestä toimituksesta.

Verkkotuotteiden ja -palveluiden tarkemmat tilaus- ja toimitusehdot löydät tästä.

Maksuehtojen muuttaminen

Kiinteistömedia Oy pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja maksuehtojaan ilman ennakkoilmoitusta. Asiakkaan on ennen tilauksen tekemistä tutustuttava sillä hetkellä voimassa oleviin ehtoihin.

Erimielisyyksien ratkaiseminen

Jos Kiinteistömedia Oy:n ja kuluttaja-asiakkaan välistä kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa kauppasopimusta koskevan erimielisyyden kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan on syytä olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Vieritä ylös
Kysy tuotteistamme tai anna palautetta