Rekrytoimme: Markkinointipäällikkö

Kiinnostaako sinua markkinoijan työ porukassa, joka tekee Suomen laadukkaimpia KiRa-alan tietosisältöjä ja -palveluja? No hyvä, lue sitten tämä ilmoitus loppuun. Ei hätää, vaikka KiRa ei ehkä vielä sano sinulle mitään: kyse on taloista ja kodeista. Harvemminhan niissä mitään hohdokasta tapahtuu, mutta niissä me vain asumme, ja niihin me suomalaiset olemme sitoneet noin 2/3 varallisuudestamme.

Kiinteistömedia on KiRa-alan johtava sisältötalo, joka julkaisee ja kehittää tietosisältöjä ja -palveluja ja järjestää tapahtumia taloyhtiöille ja alan ammattilaisille, kuten isännöitsijöille, juristeille, teknisille asiantuntijoille ja sijoittajille. Suurelle yleisölle tunnetuimpia tuotteitamme ovat Suomen Kiinteistölehti, Taloyhtiön vastuunjako -tuotteet ja Taloyhtiötapahtuma. Lisäksi isännöimme kiinteistöalan johtavista asiantuntijayrityksistä koostuvaa REM-kumppanuusverkostoa.

Nykyisen haltijan siirtyessä yhtiön sisällä uuteen tehtävään haussamme on kokopäiväinen

Markkinointipäällikkö

Valittava henkilö voi olla opintojesi loppuvaiheessa tai kokeneempi markkinoinnin tekijä — tärkeintä on, että sinulla on intoa oppia lisää toimialastamme ja näkemystä teknologian hyödyntämisestä B2B-markkinoinnissa. Keskeisiä tehtäviäsi ovat:

  • Tuotteiden ja palveluiden markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja seuranta
  • Toimiminen myynnin tukena ja työparina (kirjaimellisesti)
  • Mainonnan teko ja teettäminen digiin ja printtiin
  • Sähköpostimarkkinointi B2B-ammattilaisille
  • Some-kanavien (LinkedIn, IG, FB) sisältöjen päivittäminen strategian mukaisesti
  • Markkinointibudjetin valmistelu ja seuranta
  • Verkkokaupan laskeutumissivujen suunnittelu ja teko
  • Messu- ja muiden tapahtumien suunnittelu ja niihin osallistuminen

Yhtiömme tuottaa ja kehittää kokoonsa nähden monia hyvin erilaisia tuotteita ja palveluja. Jotta työnkuvasi ei olisi yksipuolinen, uteliaisuutesi johdattelee sinua myös projekteihin, joissa kehitetään digitaalista julkaisemista, asiakkuudenhallintaa, aspaa ja myyntiä sekä ihan uusia palveluita.

Odotamme sinulta näyttöjä B2B-markkinoinnista, myös sellaisille kohderyhmille, jotka todennäköisesti ovat demografisesti täysin erilaisia kuin sinä. Sinulla on perusymmärrys digitaalisen markkinoinnin teknologioista, mutta myös näkemystä painetun median ja tapahtumien roolista. Osaat arvioida, mitä milloinkin kannattaa tehdä itse ja mitä ei — ja tiedät miten ostaa alan palveluja. Muita taitojasi ovat:

  • erinomainen suomen kieli
  • WordPress
  • sähköpostimarkkinoinnin järjestelmät
  • sosiaalinen media (LinkedIn, Instagram, Facebook)
  • perusteet kuvankäsittelystä (esim. Photoshop, Canva)
  • perusteet Google Analyticsistä tms.
  • MS Office -perheen toimisto-ohjelmat

Toiminnallisesti tehtävässä korostuvat yhteistyötyökyky, aloitteellisuus ja konkreettiset tulokset. Tehtävän nykyinen haltija on suomen kielen maisteri — sinun koulutustaustasi voi olla jotain ihan muuta.

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, koeaika 6 kuukautta ja aloitus mieluiten huhtikuussa. Toimimme nykyaikaisissa ja viihtyisissä toimitiloissa Helsingin Malmilla sekä joustavasti etätöissä. Myös lyhennetty työaika on mahdollinen. Yhtiömme tarjoamat henkilöstöedut ovat poikkeukselliset hyvät.

Raportoit toimitusjohtajalle. Jos tehtävä kiinnostaa, lähetä työhakemus palkkatoiveineen ja CV sähköpostitse 4.3.2022 mennessä osoitteeseen otto.mattsson@kiinteistomedia.fi tai ota yhteyttä LinkedInissä Otto Mattsson (https://www.linkedin.com/in/ottomattsson), niin jutellaan lisää. Puhelinaika 0400 261 563 on ma 28.2. klo 13–16.

Kiinteistömedia Oy on Suomen Kiinteistöliiton kokonaan omistama yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2021 oli noin 2,7 miljoonaa euroa, liikevoitto 0,14 miljoonaa ja henkilömäärä noin 15. Yhtiö on vakavarainen ja tarjoaa rautaisille ammattilaisilleen kilpailukykyiset henkilöstöedut.

Samankaltaisia uutisia

Rakentavaa sanottavaa.

Vieritä ylös
Kysy tuotteistamme tai anna palautetta